Pr
Yeni sezon reklam filmiyle LC Waikiki, modanın birleştirici yönünü öne çıkarıyor
29 Ekim 2025
Yeni sezon reklam filmiyle LC Waikiki, modanın birleştirici yönünü öne çıkarıyor
LC Waikiki, yeni sezon reklam filminde modanın kapsayıcı ve çok yönlü karakterini öne çıkarıyor. Film, farklı tarz ve yaşam biçimlerinden…
“Nerden Baksan Çok Lezzetli!”
28 Ekim 2025
“Nerden Baksan Çok Lezzetli!”
Knorr Çabuk, Mac & Cheese makarnasını Calve’nin gurme sosu Ranch ile buluşturarak lezzeti bambaşka bir boyuta taşıdı. Lansman için çekilen…
Doyuyo lezzetleri, yapay zeka ile buluştu
28 Ekim 2025
Doyuyo lezzetleri, yapay zeka ile buluştu
Doyuyo!, müziğinden efektlerine, sahne geçişlerinden dokulara kadar tüm görsel ve sahnelerin tamamen yapay zeka ile üretildiği yeni reklam filminde, izleyenleri…
Eşitlik mücadelesinin yaratıcı manifestosu: “Bu kızların eseri!”
25 Ekim 2025
Eşitlik mücadelesinin yaratıcı manifestosu: “Bu kızların eseri!”
The LEGO Group’un global girişimi “She Built That” (Bu, Kızların Eseri), bu yıl Türkiye’de iki güçlü kadın müzisyenle yeniden hayat…
Nefes Gazetesi’nde üst düzey ayrılık!
24 Ekim 2025
Nefes Gazetesi’nde üst düzey ayrılık!
Nefes gazetesinin sahibi ve kurucusu Metin Yılmaz’dan ayrılık haberi geldi. MedyaRadar’ın özel haberine göre Nefes gazetesi Medya Grup Başkanı Metin…
Maximum Kart’tan yepyeni bir dünya
21 Ekim 2025
Maximum Kart’tan yepyeni bir dünya
Türkiye İş Bankası’nın markası Maximum, yeni döneme enerjik bir kampanyayla giriş yaptı. Esra Bilgiç ve Çağlar Çorumlu’nun rol aldığı film,…
Porland, kahvenin ruhunu porselene işliyor
19 Ekim 2025
Porland, kahvenin ruhunu porselene işliyor
Porland, kahve tutkunları ve sektör profesyonelleri için geliştirdiği yeni tasarımlarla kahve ürün gamını genişletti. Barista ve kahve uzmanlarının beklentilerine göre…
Sözcü Medya Grubu’nda büyük deprem!
18 Ekim 2025
Sözcü Medya Grubu’nda büyük deprem!
Sözcü Medya Grubu’nda kurulduğu günden bu yana Genel Müdür olarak görev yapan Mustafa Asım Akgül, yönetimden uzaklaştırıldı. MedyaRadar’ın ticaret sicil…
Trendler hepimiz için
18 Ekim 2025
Trendler hepimiz için
Modayı herkes için ulaşılabilir kılma vizyonuyla hareket eden LC Waikiki, yeni sezon reklam filminde kapsayıcılığı merkeze alıyor. “Trendler hepimiz için”…
20 yıl tek bir kelimeye sığar mı?
18 Ekim 2025
20 yıl tek bir kelimeye sığar mı?
Bir markanın 20. yılını kutlamaya tek kelime yeter mi? IKEA için cevap belli: Evet. Marka, Türkiye’deki 20. yılını, evlerin vazgeçilmez…